روزهای زندگی

روزهای زندگی من و تو ؛ درد و دلهام...

روزهای زندگی

روزهای زندگی من و تو ؛ درد و دلهام...

عید...

آخرهای اسفنده.. من و داداشی مشغول مرتب کردن اتاقهامون هستیم..منتظر که مهمونهای عید بیان.. وای با چه شوق و ذوقی روزشماری میکردیم برای اومدنشون..این مهمونها عمه و دایی ما بودند که دو تا پسر دارند..یکیشون از من  یه سال بزرگتر و یکیشون یه سال کوچکتر.. وای خدا چقدر بازی میکردیم.. من چون تنها دختر بودم مجبور بودم باهاشون تفنگ بازی و ماشین بازی بکنم.. ولی بازم خوش میگذشت.. بزرگتر که شدیم دیگه تفنگ بازی نمیکردیم ولی تا صبح با هم حرف میزدیم.. چقدر الکی میخندیدیم.. روز ۴ شنبه سوری نیوسایت غلغله میشد.. از عصری راه میفتادیم دنبال بوته! اغلب هم دم خونه ما بود.. بابا هم می ایستاد و مثل ایستگاه بازرسی پسر ها رو سوال پیچ میکرد و اون هایی که رو نمیشناخت نمیذاشت دور و بر دخترش !!!! بمونند! ای خدا چقدر اون موقع ها حرص میخوردم و خجالت میکشیدم... ولی الان میفهمم.. محیط کوچک و همه هم همدیگرو میشناختند.. بعضی از مردم اونجا نزده میرقصیدند چه برسه که آتو هم آدم بهشون بده...

خرید عید عم عالمی داشت.. پاساژ کارگهی ( اصلا نمیدونم هنوز هم هست یا نه) و پاساژ خرم.. اون موقع ها ایام جنگ بود و همه چیز انقدر فراوون نبود.. یادمه یه سال مامان بابای بیچاره ام  رو مجبور کردم تمام شهر رو زیر و رو کنند برای پیدا کردن  کفش All Star ..

همیشه چه عید صبح بود چه شب چه نصفه شب باید بیدار میشدیم.. اعتقاد بابا بود..چقدر عیدی ها میچسبید.. و بعدش عید دیدنی ها شروع میشد..اینجا مردم دم عید همه برنامه میذارن عید دیدنی چه موقعی برن و خلاصه برنامه براش میذارند..ولی اون موقع ها اینطوری نبود.. همه هروقت میخواستند میامدند.. آخ تو نیوسایت عید دیدنی پدر آدم رو در میاورد.. همش از خونه این به اون همه هم شرکت نفتی..از اول که میرفتیم آقایون در باره ۲ طبقه و ۴ طبقه و مین آفیس (‌ساختمونها ی شرکت نفت) و رییس مناطق حرف میزدند تا آخر .. بعد هم میومدیم خونه ..فرداش اونا میومدند بازدید و دوباره همون بحث ها.. تا ما بزرگ شدیم و دیگه مجبور نبودیم عید دیدنی بریم..

برنامه های تلویزیون که دیگه هیچی.. چقدر کیف میکردیم ازشون...انگار اومدیم دیزنی لند.. اون موقع ها فقط ۲ تا کانال بیشتر نبود.. سرندیپیتی رو یادتون میاد؟؟

امسال هم مثل ۱۰ سال گذشته سال رو تحویل میکنم.ترمه ام رو میندازم. سفره ام رو میچینم.سبزه ام رو درست میکنم. عیدی ها رو کادو پیچی میکنم؛ شیرینی دستچخت خودمو میذارم و تخم مرغهامو رنگ میکنم.. سعی میکنم یه جوری سمنو هم تهیه کنم.. سفره ام همه چی داره.. ولی بوی عید های ایران رو نداره.. هیچی.. دلم گرفته.. هر سال دم عید همینه..

ساعت ۱۱:۴۸ شب سال تحویله اینجا.. صبحش هم میریم سرکار.. عیدمون مبارک!!

 

پ.ن۱: دوست دارم.. مرسی برای کادوی ولنتاین عزیزم..

پ.ن۲:امشب دارم میرم کنسرت امید.. عکساشو میذارم..

پ.ن۳: معتاد سوشی شدم!!!!

پ.ن ۴: آهنگ وبلاگ رو عوض کردم ولی دیگه اتوماتیک نیست.. باید روش کلیک کنین.. پایین صفحه هستش.. گفتم مردم که مجبور نیستند آهنگهای اجق وجق منو گوش کنند.. اگه دوست داشتین کلیک کنین روش..

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

 سه شنبه!

امید یه آهنگ از مازیار خوند جیگر هممون کباب شد.. آهنگ ایران من ایران من.. فیلمشو گرفتم..نمیدونم چطوری بذارم اینجا...راهنمایی کنین...

ایران من ایران من..ای هستی و ای جان من ..من بی تو فردایی ندارم..

        فرزند دل پاکت منم قربونی خاکت منم..بی تو دگر جایی ندارم...

نظرات 23 + ارسال نظر
سولماز شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:57

سلام بنفشه جون
آخی راست میگی.با نوشتت منو بردی به گذشته...
خداییش عید فقط تو ایران لذت بخشه...
ولی خوب زندگی زیباست...
عیدت از حالا مبارک

مرسی عزیزم... برای تو هم همینطور.. میری ایران برای عید؟

شیوا شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 06:43 http://www.voroojak.blogfa.com

سلام
خوبه که اینهمه ذوق و شوق عید رو داری. من اصلا عید رو دوست ندارم.

وای چرا؟البته یه مقدار از وبلاگتو خوندم.. حدس میزنم چرا

ارسلان شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 23:37 http://www.arsalanb.wordpress.com

سلام همشهری ، اون پاساژ ها هستن هنوز ٬ بیشتر هم رونق گرفتن و البته اهواز خیلی خیلی نسبت به اون سال ها عوض شده و تغییر کرده ُ، آخرین خبر هم اینه که ضمن حفاری برای متروی اهواز برخوردن به یک شهر باستانی با قدمت فوق العاده زیاد که به همین دلیل هم حفاری تونل مترو متوقف شده . کی میای ایران ؟

آخرهای فروردین..البته نمیدونم اهواز کی میام ولی پروازمون به تهران آخر های فروردینه..آره شنیدم کیانپارس تمامش شده پاساژ و مغازه..

خانمه دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:32 http://he-and-she.blogfa.com/

بیشتر حال و هوای عید به دوران کودکی و نوجوانیش بر میگرده نه موقعیت جغرافیاییش ... برای من هم عید دیگه مثل بچگی نیست .

نمیدونم.. من هنوز فکر میکنم دور بودن خیلی تاثیر داره

پدر(نم‌نم) دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 20:44 http://father78.persianblog.ir

البته هنوز آخرهای اسفند نرسیده است...زود تبریک عید رو شروع کردی...خودت خوبی؟...مدتی بود سر نزده بودم...

میدونم نشده..تو خاطراتم اواخر اسفند بود.. خوبی؟ کار و بار خوبه؟

سولماز دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 23:10

بنفشه جون
ما به امید خدا واسه عید ایرانیم...

خوش بگذره.. جای ما رو هم خالی کن..

زهرا دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 23:35 http://777rosesorkh.blogfa.com

اخی ...میگما عید دوران بچگی یه چیز دیگست ..یه لذتی داره که هیچ وقت تکرار نمیشه .... شیرین و جذابه

آره.. واقعا..

امیر.... سه‌شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 00:51 http://kafe-dast.blogfa.com

آرایش نوشته نوستالوژیک و مرتب و جالب و پر خاطره بود ...همین..

مرسی.. ممنون.

سولماز سه‌شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:17 http://coca.persianblog.ir

قربونت من همینجوری تو ی تهران همش در حال روم به دیوار سگ‌لرزم! بیام کلگری همون تابستون از سرما مردم چه رسد به زمستون! فکر کردی چرا گیر دادم بریم دبی؟ تازه اگر چند هفته پیش که اینجا یخبندون بود می‌پرسیدی می‌گفتم بریم بالی یا مالدیو یه جایی روی خط استوا! در ضمن برنامه ۲۸ فروردین مارو کنسل نکن ۶ جور غذا پختم!

خوی قربونت باید دور کانادا رو خط بکشی اینطوری... همه جاش سرده.! پس ما با خانواده آقای شوهر از فرودگاه میایم خونه شما! میگم مونا و کامبیز هم بیان!
راستی کامنت خصوصی منو گرفتی؟

تنها در غربت جمعه 10 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:59

بنفشه ای..یه دور بری ایران و بیایی دیگه سرحال میشی..

آره فکر کنم.. یک ماه و نیم دیگه مونده.... تو خوبی؟؟؟

سولماز دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:35 http://coca.persianblog.ir

نه الان میرم چک می‌کنم.

سولماز دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:47 http://coca.persianblog.ir

آره خودشه.ش صمیمی ترین دوست من بود. از راهنمایی باهم دوستیم. نی نی‌شون رو دیدی؟

نه.. من اصلا نمیدونستم بچه دار شدند.. برات دوباره خصوصی کامنت میذارم الان٬

عادل شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:12 http://www.mangoolegoosh.blogfa.com

یه چیزی میخواستم بهتون بگم . . . هیچی . . . ولش کنین . . .



وای ! به نظر شما چی میخواست بگه ؟

ها؟؟

یه دل خاکی با کلی پاکی شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:16 http://yeganemaabod.blogfa.com

سلام بنفشه جوووووووونم...مرسی خانومی که اومدی پیشم...زوت زوت بیا دیگه...
منم این آهنگ ایران من ایران من امیدو خیل یدوستش میدارم...
خوچ به حالت رفتی کنسرت امید....میییییییییییییخواااااااااام...
تابعدیاعلی

خیلی کنسرت خوبی نبود.. من سال قبلش رفته بودم ونکوور کنسرتش.. هزار بار بهتر بود..

سارا چریکی شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 13:05

گل خانومی ! عید های اهواز هنوز همون جور بی نظیره!

تو هنوز میری اونجا؟

خانمه سه‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 15:01 http://he-and-she.blogfa.com/

بنفشه جان خوبی ؟
میشه بیایی کمک کنی یه اسم خوب پیدا کنم .

چشم

ساغر سه‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 20:09 http://saghar-peiravi.blogfa.com

سلام اپیدم با بقیه ی اپام فرق فوکوله بیا

باشه

زهرا پنج‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:53 http://777ROSESORKH.BLOGFA.COM

خوبی بنفشه جون؟

آره عزیزم.. مرسی.. تو خوبی؟

" کامی جون = دخی جون " پنج‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:54 http://www.kamijon-2khtarkosh.blogfa.com

[خنده][گل][نیشخند][خنده][گل][نیشخند]!!!!!!!!!![نیشخند][قلب][خجالت][زبان][بوسه][گل]
[نیشخند][خنده][گل][زبان][خجالت][بوسه]!!!!!!!!!![گل][نیشخند][خنده][زبان][خجالت][قلب]
[گل][بوسه][زبان][چشمک][لبخند][خونسرد]!!!!!!!!!![گل][نیشخند][خنده][بوسه][رضایت][تشویش]
[قلب][لبخند][قلب][چشمک][زبان][نیشخند]!!!!!!!!!![خونسرد][بوسه][خنده][نیشخند][چشمک][گل]
[نیشخند][لبخند][قلب][قلب][زبان][بوسه]!!!!!!!!!![نیشخند][چشمک][رضایت][رضایت][خونسرد][گل]
[نیشخند][خنده][گل][بوسه][خجالت][چشمک]!!!!!!!!!![قلب][لبخند][لبخند][نیشخند][چشمک][خجالت]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[خنده][گل][نیشخند][خنده][گل][نیشخند]!!!!!!!!!![نیشخند][قلب][خجالت][زبان][بوسه][گل]
[نیشخند][خنده][گل][زبان][خجالت][بوسه]!!!!!!!!!![گل][نیشخند][خنده][زبان][خجالت][قلب]
[گل][بوسه][زبان][چشمک][لبخند][خونسرد]!!!!!!!!!![گل][نیشخند][خنده][بوسه][رضایت][تشویش]
[قلب][لبخند][قلب][چشمک][زبان][نیشخند]!!!!!!!!!![خونسرد][بوسه][خنده][نیشخند][چشمک][گل]
[نیشخند][لبخند][قلب][قلب][زبان][بوسه]!!!!!!!!!![نیشخند][چشمک][رضایت][رضایت][خونسرد][گل]
[نیشخند][خنده][گل][بوسه][خجالت][چشمک]!!!!!!!!!![قلب][لبخند][لبخند][نیشخند][چشمک][خجالت]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[خنده][گل][نیشخند][خنده][گل][نیشخند]!!!!!!!!!![نیشخند][قلب][خجالت][زبان][بوسه][گل]
[نیشخند][خنده][گل][زبان][خجالت][بوسه]!!!!!!!!!![گل][نیشخند][خنده][زبان][خجالت][قلب]
[گل][بوسه][زبان][چشمک][لبخند][خونسرد]!!!!!!!!!![گل][نیشخند][خنده][بوسه][رضایت][تشویش]
[قلب][لبخند][قلب][چشمک][زبان][نیشخند]!!!!!!!!!![خونسرد][بوسه][خنده][نیشخند][چشمک][گل]
[نیشخند][لبخند][قلب][قلب][زبان][بوسه]!!!!!!!!!![نیشخند][چشمک][رضایت][رضایت][خونسرد][گل]
[نیشخند][خنده][گل][بوسه][خجالت][چشمک]!!!!!!!!!![قلب][لبخند][لبخند][نیشخند][چشمک][خجالت]

میتی و ماهیش سه‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 13:42 http://zendegienegin.blogfa.com

سلام...
سال نو مبارک...سالی پر از سلامتی و خوشی و برکت براتون ارزومندم
با بهترین ارزوها

مرسی میترا جون.. برای تو هم آرزوی بهترین ها رو دارم

پدرام چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 18:28

ووووی..اینجا چقذه عوض شده!..
ووووی..این آقاهه دیگه کیه که من هی دستمو تکون میدم اونم هی تکون میخوره!!..
ا..به بههههههه..
سلام بر بنفشه خانم عزیز!..
رفیق بسیار بسیار قدیمی!..و عزیز!..
خوبی خانوم؟!..هنوز خوش خوشانی یا بهترتری؟!!..
عید شما هم شدیدا و عمیقا مبارک باشه..
ایشالا سالی سرشار از خنده و موفقیت درکنار همسر محترمت داشته باشی..

به به آقای دکتر.. خوش تشریف آوردین!! خوبی؟ وبلاگ جدید نداری؟ عید تو هم مبارک

ایران خبر جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:45 http://www.youtube.com/watch?v=NxnePhHvitU

کنسرت امید
ترانه مازیار که درخواست کرده بودید

متشکرم..

بهنام یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1387 ساعت 16:27 http://newside.blogfa.com

سلام
حست قشنگ بود
یه سر بزن به وبم حداقل یه عکس هست که خوشت بیاد
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد