روزهای زندگی

روزهای زندگی من و تو ؛ درد و دلهام...

روزهای زندگی

روزهای زندگی من و تو ؛ درد و دلهام...

زنده بودن...

اینو از نوشته های نم نم برداشتم.. خیلی نوشته هاشو دوست داشتم.. کاش که دوباره بیاد و بنویسه... 

 

آدمی به امید زنده است٬حتی اگر امیدی بیهوده و عبث باشد...زنده بودن را دوست می‌دارم٬پس امیدوار می‌مانم... 

 

 

پ.ن: حتی اگر امیدی اشتباه باشه؟؟؟

نظرات 2 + ارسال نظر
میلاد طهرانی شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:44 http://birikht.blogsky.com

وبلاگ قشنگی داری ممنون میشم به من هم سر بزنی و نظرتو بدونم.
مرسی
اگه دوست داری با هم تبادل لینک کنیم

مرسی

پدر شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 14:32

ممنون از لطفت...خودم چقدر به این جمله نیاز داشتم...

نمیخوای دوباره برگردی؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد