روزهای زندگی

روزهای زندگی من و تو ؛ درد و دلهام...

روزهای زندگی

روزهای زندگی من و تو ؛ درد و دلهام...

وبلاگ نم نم

وبلاگ نم نم یکی از وبلاگهایی بود که هر رو ز بهش سر میزدم. بنا به دلایلی تصمیم به بستن وبلاگ گرفته.. از اون وبلاگها بود که حرف دل رو میزد.. خالصانه... نم نم جان منتظریم که برگردی و دوباره بنویسی.. غمی که تو نوشته هاش بود رو هیچ جای دیگه ندیده بودم.. چند تا از نوشته هاشو اینجا میذارم..

حرف ۵۸۱ :

- سکوت پیامی است که بین عاشق و معشوق رد و بدل می‌شود...سکوت نشانه عشق و عاشقی است...

مدتهاست که فقط حرف میزنیم....

 

حرف ۴۲۹

آدمی به امید زنده است٬حتی اگر امیدی بیهوده و عبث باشد...زنده بودن را دوست می‌دارم٬پس امیدوار می‌مانم...

پ.ن: اما کو دل خوش؟

 

حرف ۵۹۰:

جاهلانه گمان میبریم که عاقل هستیم... دیگران را به جهل متهم میکنیم....

این ها ۲ -۳ تا جمله از نوشته های نم نم بود. به وبلاگ خودش سر بزنین و آرشیوشو بخونین.. آدم رو به یه حال وهوای دیگه میبره....

نظرات 5 + ارسال نظر
ارسلان پنج‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 15:15 http://www.arsalanb.wordpress.com

سلام همشهری
خوبی ممنون که اومدی بهم سر زدی
من درگیر یه مشکل اساسی بودم این چند وقت و خلاصه اصلا فرصت نکردم سر بهت بزنم .
چه خبر ؟

سلامتی.. تو خوبی؟

زهرا جمعه 4 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:03 http://777rosesorkh.blogfa.com

سلام بنفشه جونم ...خوبی خوشی؟.....چه جمله های جالبی ....اما چرا وبلاگشونو بستن؟

زهرا جون نم نم خودش تصمیم گرفته به خاطر گرفتاریهای شخصیش اونو ببنده..

پدر جمعه 4 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 22:36 http://father78.persianblog.ir

خیلی ممنونم دوست عزیزم...

خواهش میکنم.. بازم بنویس

[ بدون نام ] جمعه 4 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 23:58

salam banafsheh joon, emrooz dobare delam kheili gerefte nemidoonam chera yekhoi yadam be weblog to oftad goftam biyam yek sari bezanam vali injam nemishe finglish nevesht...enshallah party khobi dashte bashi farda shab Sahba

صهبا جونم .. جوابتو تو فیس بوک دادم عزیزم... مرسی که اومدی

تنها در غربت دوشنبه 7 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 05:54

بنفشه جون سلام..چطوری عزیزم..امیدوارم که خوب باشی خانمی

من وبلاگم رو پاک کردم فعلا ..به چند دلیل(به خودت میگم یواشکی)خیلی جالبه..از اونهمه ادم که سیاهی لشگر بودند فقط تو و یک نفر دیگه سراغم روگرفتین..لطف بقیه شامل حالم نشد..چون دیدم طرفدار زیاد دارم..فعلا چیزی نمینویسم

بوس بوس ..ولی بهت سر میزنم

سلام عزیزم.. خوشحالم که اومدی و برام کامنت گذاشتی.. دلم تنگ شده بود برات... بوس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد