روزهای زندگی

روزهای زندگی من و تو ؛ درد و دلهام...

روزهای زندگی

روزهای زندگی من و تو ؛ درد و دلهام...

من و دانشگاه

اون موقع ها وقتی میگفتی طرف ۲۹-۲۸ سالشه و دانشگاه میره کلی مسخره میکردمش و میگفتم سر پیری یاد درس خوندن افتاذه..حالا میبینم خودم هم یکیشونم که سی رو هم رد کردم..کار تمام وقت دارم.. درس هم تمام وقته.. دیگه جا برای هیچی نمیمونه.. بنده خدا آقای همسر همه کارای خونه رو میکنه.. تو درسهامم که همش باید بهم کمک کنه.. 

خیلی خستم.. از هر شب تا ۳-۴ صبح بیدار نشستن و درس خوندن خستم..دلم میخواد بیام خونه و ولو بشم.. نگران امتحان و اساینمنت نباشم... 

دیشب قهوه ام ریخت روی لپ تاپ نوی نازنینم..الان دکمهاش کار نمیکنه..آقای همسر شاکی شد.. چون با لپتاپ خودش هم قبلا همین کارو کردم ... عصری امتحان دارم.. 

 

به یه عالمه درد دل که حوصله ندارم الان بنویسم... 

پ.ن: آقای همسر نازنینم..مرسی از همه چی.. دوست دارم قد یه دنیا...

 

نظرات 2 + ارسال نظر
آرش دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 21:57 http://www.soltan1.blogfa.com

با سلام و درود فراوان بر شما دوست عزیز وبلاگ گروهی ما طرحی برای امضاء 200 وبلاگ نویس معترض و حمایت از بیانیه مشترک آقاین کدیور .گنجی .مهاجرانی. بازرگانو سروش و همچنین حمایت از بیانیه هفدهم میرحسین موسوی را مطرح کرده و در همین راستا ما از شما تقاضا دراریم که برای امضاء این نامه اسم و آدرس وبلاگ خود را برای ما بفرستید تا بعد از تکمیل این حمایت 200 نفره آن را در تمام وبلاگ های خود و دوستان وسایت های خبری مستقل به نمایش بذاریم
باتشکر لطفا جواب دهید
www.soltan1.blogfa.com

خانمه سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:41 http://aghahehkhanomeh.wordpress.com/

سلام بنفشه جان . خوشحالم که بعد از مدتها برگشتی .
امیدوارم دیگه غیبت نداشته باشی.
شاد و سلامت باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد