روزهای زندگی

روزهای زندگی من و تو ؛ درد و دلهام...

روزهای زندگی

روزهای زندگی من و تو ؛ درد و دلهام...

وقایع اتفاقیه

یه مدتی ننوشتم.. یعنی حالشو نداشتم..  

دیدین گاهی آدم یه جوری میشه؟ حوصله هیچی رو نداره.. من هم تو همون حال بودم.. از اون ابر سیاه ها انگار همه زندگیم رو گرفته بود.. حالا بهترم .. 

این هفته ای که گذشت یک کنفرانس در کلگری بود که از طرف  SPE برگزار میشد..یکی از دوستان خیلی خیلی قدیمی بابا هم برای همین به کلگری اومده بودند. این دوست ما انقدر آدم افتاده ای هستش که حد نداره.. وقتی گفتش که سخنران اصلی هستش و در ضمن به سمت پرزیدنتی سال ۲۰۱۰   SPE انتخاب شده تازه رفتم یه ذره در موردش تو گوگل تحقیق کردم و  فهمیدم این آدم خاکی چقدر در زمینه نفت و گاز علم داره.. البته ایشون به غیر از دکترای مهندسی یه دکترا هم در مهندسی هوا فضا دارند.. خیلی خوشحال میشم وقتی میبینم ایرانی ها اینجا این پست های بالا رو دارند..دیروز به آقای شوهر گفتم دلم میخواد تو هم اینطوری باشی.. دلم میخواد خودمم هم اینطوری باشم.. مقاله بنویسم.. سمینار برم. سخنرانی کنم.. انقدر علم راجع به رشته ام داشته باشم که با اعتماد به نفس کامل بتونم در موردش صحبت کنم..اگه من این تنبلی رو کنار بذارم  و این امتحان GMAT رو بدم خیلی عالی میشه.. 

جمعه دیگه کنسرت کامران و هومنه که قراره خوب باشه... جاش و اینا سیستم صوتی.. اینجا گاهی آدم میره کنسرت صدا و نور و ایناش خیلی بده.. البته کلگری داره بهتر میشه.. هرچی تعداد ایرونی ها زیاد تر میشه این برنامه ها هم بیشتر میشه.. 

 

این هم یه برنامه رادیویی به اسم رادیو شمال ۵۳ که بچه های ادمونتون درست کرده اند.. البته من هیچ کدومشون رو نمیشناسم.. ولی جالبه..مخصوصا تو شماره چهارش که با دانشجوهای ایرانی مقیم ادمونتون مصاحبه میکنه و نظرشون رو در مورد اینجا موندن یا برگشتن میپرسه.. برای کسانی که قصد تحصیل در اینجا ( یا کلا خارج از کشور) رو دارند خوبه.. با هردو کیفیت بالا و پایین هم برای گوش کردن هستش که کسانی که تو ایران هستند هم فکر کنم بتونند راحت استفاده کنند.. 

وضع کارم که فعلا خیلی عالیه بر خلاف نگرانی هایی که همه دارند از وضع اقتصادی، من خدا رو شکر فعلا خوبم..اینجا تو نفت و گاز کار کردن همیشه این دلهره ها رو داره . امروز که دیگه قیمت نفت خیلی اومد پایین .. صبح قیمت نایمکس ۶۴.۷۵ بود..  

دلار کانادا هم یهو یه افت شدید داشته نسبت به دلار آمریکا و در نتیجه برنامه ای که بنده ریخته بودم که کریسمس بریم لاس وگاس خرید کنیم و سری!! هم به کنسرت ها ی ایرانی بزنیم فعلا پا در هوا مونده..  میخواستم برم برنامه های امیر قاسمی.. معمولا کارهاش حرفه ای تر از شبخیزه..حالا ببینیم چی میشه دیگه.. 

تا بعد..... 

 

نظرات 10 + ارسال نظر
سمن شنبه 4 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 00:49 http://doostaneh.persianblog.ir

ایشالله زودتر امتحانتو بدی و به جایگاهی که مد نظرته برسی.
آخی کنسرت کامران.اتفاقا خواهرم کلی ذوقشو داشت که بره.اما الان کسالت داره.نمیدونم میتونه بره یا نه.آخر اکتبر بود؟
خوش بگذره بهتون و امیدوارم برنامه هاتون هم رله بشه برای لاس وگاس.

مرسی عزیزم..آره آخر اکتبره.. همین جمعه.. آخی چرا کسالت داره؟

مهربانو دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 21:07 http://baran-bahari52.blogfa.com

بنفشه جان .. امیدوارم زودی از امتحانت با یه نمره ی عالی خلاص بشی ...

مرسی مهربانو جونم..

لاله دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 22:57 http://guyton.persianblog.ir

خوش به حالت ! منم کنسرت می خوام :))

حالا بذار بریم ببینیم چطوریه..قبلی ها که خیلی شلوغ پلوغ بودند.. البته این دفعه کنسرت گذار فرق داره.. برات عکس میذارم..

سمن سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:59 http://doostaneh.persianblog.ir

سلام:) والله من قبلا اسم شما رو گفته بوده بهش.البته نمیدونم اسم اینجا اصلیه یا مستعار؛) با اسم نشناخت.یه عمل کوچیک داشت که حالا حالش خوبه و بلیط هم گرفته و میاد کنسرت.اسم خواهرم سحر ه و همسرش آرمین.
اتفاقا دیروز بهش گفتم که شما هم میرین کنسرت.اونم گفت بابا مشخصات بیشتر بده شاید شناختم.گفتم اطلاعات خودم در همین حده:) اونها چهار ساله که کلگری هستن.

نه سمن جون.. اسمم مستعار نیست.. اسم خودمه.. من هم متاسفانه نمیشناسم خواهرتو.. اینجا یه طوری شده که همه با هم دوره ای هاشون میگردند.. ما ۱۰-۱۱ سال پیش اومدیم.. تو این ۳-۴ سال اخیر خیلی ایرانی به کلگری مهاجرت کرده.جمعیت ایرانی ها ۲ برابر شده..
حالا من جمعه میرم وسط کنسرت میکروفون رو میگیرم و میگم سحر و آرمین لطفا با این وبلاگ تماس بگیرید!!
خدا رو چه دیدی شاید تو کنسرت همدیگرو دیدیم..
جات هم از حالا خالی میکنم..

مهربانو سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:13 http://BARAN-BAHARI52.BLOGFA.COM

نه قربونت برم ..نیست ..ممنون از لطفت گلم ..تو رای نداده عزیزی

مرسی مهربانو جونی

خانمه سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:59 http://he-and-she.blogfa.com/

سلام خانم . خوب شد ابرها کنار رفتن .
چرا وبلاگت اینطوری شده ؟نمیشه درست اسکرول کرد.

آره نمیدونم چرا اینطوری شده.. یه دفعه قاطی میکنه...
شما ها خوبین؟؟

زهرا پنج‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 22:58 http://777rosesorkh.blogfa.com

سلامممممم بنفشه جونم خوبی .... یادی از ما نمیکنی دیگه

شرمنده... هستم بخدا..

مهربانو سه‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 14:02 http://BARAN-BAHARI52.BLOGFA.COM

چطوری بنفشه جون؟؟

مرسی مهربانو جونم ..خوبم..

panteaaa شنبه 23 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:18 http://panteaaa.blogfa.com

سلام..من اومدم نبودی

شمالی‌ترین یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1387 ساعت 13:04 http://shomalitarin.wordpress.com

سلام بنفشه جان،
ممنون که به رادیو شمال 53 گوش می‌کنی! اگه بخوای می‌تونی با بچه‌های رادیو هم آشنا بشی و حتی کمک هم بکنی! :)

شاد باشی.

مرسی از لطفتون.. از آشنا شدن خوشحال میشم.. کمک هم اگه از دستم بر بیاد چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد