روزهای زندگی

روزهای زندگی من و تو ؛ درد و دلهام...

روزهای زندگی

روزهای زندگی من و تو ؛ درد و دلهام...

تابستانی که گذشت...

امسال بخاطر سفر ایران ما دیگه نمیتونستیم مسافرت طولانی بریم.. ولی چند تا  یه روزه و یه ۴ روزه رفتیم که جای همتون خالی بود..اینها هم عکسهاش... 

 

   جاده بنف  

 

  Johnston Canyon 

  

  Banff     

  

  Lake Louise

 

هتل لیک لوییز 

 

 لیک لوییز      

 

جانستون کنیون 

  

Lake Invermere   

 

ابرها 

 

اتوبوس  ( اینو بچه ها نقاشی کرده بودند) 

 

شهر بنف 

 

 

دختر خالم اومده بود از ایران با شوهر و بچه هاش.. یه ماه بودند و دیروز رفتند.. کلی این مدته خرید کردم.. هی باهاش میرفتم مال هی خرید میکردم.. 

دیگه بگم که آقای شوهر یه کار جدید هفته پیش شروع کرده.. خیلی بهتر از کار قبلیشه.. دولتیه.. 

من هم قراره بشینم درس بخونم برای فوق.. این امتحان کوفتیGMAT رو هم باید بدم تا بتونم برم برای فوق... 

هوا هم کم کمک داره سرد میشه.. بارون و سوز برف.. امسال پیش بینی کرده اند که خیلی سرمای بدی داشته باشیم.. 

یکی از دوستای خوب دوران مدرسه ام داره میاد اینجا..دیشب باهاش حرف زدم .. تا یه ۲ ماه دیگه میاد.. 

 

 

صورتم شده مثل صورت مادر فولاد زره. خیلی وضع پوستم خراب شده.. نمیدونم چرا..هر کاری هم میکنم بهتر نمیشه..فکر کنم تازه به سن بلوغ دارم میرسم!!! 

 

من یه چند تا لینک گذاشتم توی لینک های روزانه.. بعضی هاش به درد اونایی که میخوان بیان اینجا برای ادامه تحصیل یا کار یا مهاجرت ممکنه به درد بخوره. اگه هم سوالی داشتین ازم بپرسین..  

دیگه مراقب خوداتون باشین و از این حرفها....

نظرات 11 + ارسال نظر
پادلمه پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 07:28

سلام عزیزم
چرا پیری خواهر
کاش هنوز بنفشه بودی نه شوکلات
رنگ بنفشش قشنگ شود بسی بسیار

آخه بلاگ اسکای بنفش نداره.. اونی که تو دیدی تو پرشین بلاگه.. من قبلا پرشین بلاگ داشتم بعد اومدم بلاگ اسکای .. حالا هر دو رو آپ میکنم. برای همین یکیش بنفشه یکیش شکلاتی...

ویولت جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 22:17

ممنون که به یادم بودی بوووس

خواهش میکنم.. بازم تولدت مبارک

شمایل شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:32 http://baghemahtab.blogsky.com

سامولیک خدمت بنفشه جون خودمون
سوغاتی ما چی شد /؟
به یاد ما هم بودی یا نه
بینیم دیگه طرفای باغ ما افتابی نشدی ! نمی گی دلمون واسه شوما تنگ می شه ؟

میام چشم

مریم پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 18:53 http://azizieh.blogfa.com

سلام عزیزم.ممنون بهم سر زدی..این وبلاگتم خیلی جالبه. تو عزیزیه در خدمت باشیم..
موفق باشی.

چشم

پادلمه جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:37

عزیزم
فرقی نمیکنه
میام اینجا
ولی یه سرکی هم به خونه بنفشت میزنم

باشه پادلمه جون.. هر کدومو که بیشتر دوست داری چک کن

پدر جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 19:20 http://father78.persianblog.ir

ایشالله همیشه به مسافرت و خوشی...

مرسی

مهربانو پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:38 http://BARAN-BAHARI52.BLOGFA.COM

چه عکسای قشنگ عزیزم ..مرسی برامون گذاشتی

خواهش میکنم.. عسلکو ببوس

زنجیر عشق _ حمید پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 19:09 http://www.lovechain.blogfa.com

[گل]سلام دوست خوبم
از اشنایی با شما و وبلاگ خوبتون خوشوختم.
از طریق وبلاگ خوب و جذاب مهربانو خانم شما رو دیدم.
از اینکه تابستون خوبی رو سپری کردی و لحظات خوشی داشتی خوشحالم. عکسها رو هم نگاه کردم زیبا و خیلی جالب بودن. جاهای دینی قشنگی بودن.


منم بروزم و خوشحال میشم ببینمت. از توجهت خیلی ممنونم[گل]
آن‌گاه که عشق تورا می‌خواند، به‌راهش گام نه! هرچند راهی پرنشیب. آنگاه که تورا زیر گستره بال‌هایش پناه می‌دهد، تمکین کن! هرچند تیغ پنهانش جانکاه. آن‌گاه که باتو سخن آغاز کند، بدو ایمان آور! حتی اگر آوای او رؤیای شیرینت را درهم‌کوبد، مانند باد شرطه که بوستانی را.


اگر دوزخ مرا بخشند هرگز هیچ عاشق را نسوزم. از بهر آنکه عشق او را صدبار سوخته است. سائلی گفت اگر آن عاشق را جرم بسیار بود او را نسوزی؟ گفت نی، که آن جرم به اختیار نبوده باشد که کار عاشقان اضطراری بود نه اختیاری.»

چشم

ارسلان شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 23:27

سلام همشهری ، خوبی ؟ ببخشید که دیر به دیر بهت سر میزنم شدیدا گرفتارم، هفته ای یک روز برمیگردم اهواز و بیشتر وقتم رو توی منطقه شلمچه هستم و اونجا به اینترنت دسترسی ندارم خوبی شما ؟

شلمچه؟؟؟؟؟؟؟؟؟اونجا چکار میکنی؟

پدر یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:03 http://father78.persianblog.ir

آپ نکردی؟

میکنم.. چشم..

ساغر سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 23:07 http://saghar-peiravi.blogfa.com

چلام من اومدممممممممممممم بهم سر بزن نمیمیری[نیشخند]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد