روزهای زندگی

روزهای زندگی من و تو ؛ درد و دلهام...

روزهای زندگی

روزهای زندگی من و تو ؛ درد و دلهام...

سالگرد ازدواج

          

              True love never lives happily ever after - true love has no ending 

 

                                                                                                                                

      عزیز دلم

امروز ششمین سالیه که من و تو ما شدیم.. مهربونم سالگرد ازدواجمون مبارک عزیزم..کلی دوست دارم!

پ.ن۱: مرسی از کارت  

پ.ن ۲: خیلی چیزها رو نتونستم بینویسم..خودت میدونی..

پ.ن: عکسها از عروسی خودمونه! 

                                                                               

نظرات 10 + ارسال نظر
تنهادرغربت جمعه 7 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 22:46

سالگرد عروسیتون مبارک

مرسی عزیزم

تنهادرغربت جمعه 7 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 22:50

میرم تو *فیس بوک* ولی چرا*اوی لبل نیستی؟؟؟

یعنی چی اویلبل نیستم؟ من که هستم.. ولی سکیوریتیشو بالا بردم.. اگه اسمم رو میبینی اد کن.. یا بگو من ادت کنم..

پیشول شنبه 8 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 18:53 http://pishool.blogsky.com

به به به به شیش تایاااااش
ایشالله ۶ * ۶ * ۶ * ۶ سال دیگه در کنار هم زندگی با ضفا و خوشی داشته باشین. اونم تپل تپل

مرسی یه عالمه..

خانمه سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:33 http://he-and-she.blogfa.com/

مبارک باشه .
من از این عکس سمت چپ سر در نمیارم ولی .

مرسی عزیزم..
تو اون عکس من هستم ولی خیلی محو

سولماز چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 18:27 http://coca.persianblog.ir

گل به سر عروس یاللا داماد رو ببوس یاللا ....
در ضمن عکسات چرا باز نمی‌شه؟

مرسی.. اینجا که باز میشه..

آقای شوهر جمعه 14 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:36

ممنونم عزیزم از تو و از همه زحماتت.

(:

لاله جمعه 14 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 23:19 http://guyton.persianblog.ir

مبارکه . ایشاللا شونصدمین سالگرد ازدواجتون .

مرسی عزیزم

تنهادرغربت شنبه 15 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:39

این و مینویسه تو *فیس بوک*

This content is currently unavailable
The page you requested can not be displayed right now. It may be temporarily unavailable, the link you clicked on may have expired, or you may not have permission to view this page

خوب من به چه اسمی باید ادت کنم آخه!!!!

میم دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:10

مبارکککککککککککه

مر سی خانومی

تینا سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:22

خوشحالم که خوشبختی تون واضح تر از اونیه که بخوام شک کنم... همیشه در پناه خدا سر حال و عاشق بمونید... کاش عکستون باز میشد

مرسی عزیزم..نمیدونم چرا باز نمیشن برای بعضی ها//

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد