روزهای زندگی

روزهای زندگی من و تو ؛ درد و دلهام...

روزهای زندگی

روزهای زندگی من و تو ؛ درد و دلهام...

نوروز

دوستای گلم ..

عید تک تکتون مبارک..برای همتون آرزوی سلامتی و موفقیت میکنم...

مرسی که تو سال گذشته با من بودین.. درد دلامو گوش کردین.. از کامنتت های مهربونتون ممنونم..

سالی که گذشت خیلی اتفاقات خوب و بد داشت.. بهترینش فارغ التحصیلیم و خوب شدن داداشی و خریدن خونه  بود..

 بد ترینش هم که میدونین.. مریضی داداشی بود..

بهترین دوستم؛ دوستی که از ۱۰ سالگی مثل خواهر نداشته ام هستش نامزد کرد.. نتونستم برم نامزدیش و هنوز اشک تو چشام جمع میشه وقتی یادم میفته که من نبودم..

چند تا دوست رو گذاشتم کنار که خیلی آرامش بیشتری بهم داد.. من نمیدونم چه اصراریه که آدم با کسی که نمیتونه دوست باشه معاشرت کنه...

ارتباطم رو با خیلی از بچه هایی که از ایران میشناختم و رابطمون کم شده بود رو بیشتر کردم..( خدا بابای این فیس بوک رو بیامرزه).. آره لیلا جونم.. گلی جونم.. مینوی خوشگلم..مریم گلی (دختر آریایی)..مریم ص ( همسایه بچگی هام) ؛ نگار عزیزم...و... شما ها رو میگم..خیلی خوشحالم که پیداتون کردم...

متاسفانه یکی از همکلاسیهای دانشگاهم رو که تازه پیدا کرده بودم تو ماه های آخر سال از دست دادیم.. علی جان..روحت شاد...

و :

عزیزم.. ۵ سال شد که من و تو شدیم ما.. خیلی مسائل پیش اومد.. خیلی مواقع فکر کردیم که دیگه به اخرش رسیدیم ولی انگار از قدرت عشق بی خبر بودیم.. خیلی روزهای خوبی هم داشتیم.. مسافرت بنف رو یادت میاد؟ اشتباهی رفتیم یه شهر دیگه ولی با کمال پر رویی رفتیم استخر اونجا و بعدش ۳ ساعت رانندگی کردی و منو دوباره بردی بنف که بهم سوشی بدی؟؟؟

 

عزیزکم.. یادته مریض شده بودم؟ یادته چکار کردی برام؟ تا آخر عمرم یادم نمیره...مرسی...

لاس وگاس یادت میاد؟ شبا تازه میرفتیم دوتایی بیرون.. چقدر خوش گذشت.. یادته مجبورت کردم بیای با من که من برد پیت رو ببینم؟؟ میدونم اصلا نمیخواستی بیای ولی بخاطر من اومدی...

تو دیزنی لند یادته تا من نشستم استراحت کنم رفتی برام مینی( خودت میدونی چی رو میگم) رو خریدی؟؟؟ دلم ضعف رفته بود براش...خیلی دلم میخواست اونو داشته باشم ولی نمیخواستم اون همه برای یه چیز فسقلی پول بدم..مرسیییییییییییییییییی

عیدت مبارک مهربونم.. دوست دارم و به امید اینکه ۵۰ تا عید دیگه هم کنار هم جشن بگیریم...

از خدا سلامتی و شادابی و موفقیت آقای شوهر؛ بابا؛ مامان؛ داداشی و تمام شما دوستای گلمو خواستارم.

*****************************************************************

پ.ن :سبزه ام مثل کله زلفعلی شده!!!!!!!!!!!

دیشب رفتیم ۴ شنبه سوری.. خیلی شلوغ بود.. تعداد ایرونیها اینجا روزانه زیاد میشه..خوب بود.. خوشحال بودم که واقعا ۴ شنبه سوری بود.. مردم از رو اتش میپریدند و موزیک به راه بود.. آش درست کرده بودند و رایگان سرو میکردند.. خبری از ترقه و فشفشه و این چیزا نبود..چند تا عکس ازش میذارم..

 

                                

نظرات 10 + ارسال نظر
مدی پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:29 http://www.mahbed.blogsky.com

پس اگه شلوغ بود وترقه نبود
چی بووود؟

۴ شنبه سوری بود.. جنگ که نبود..

ارسلان پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:22 http://www.arsalanb.wordpress.com

بر آمد باد صبح و بوی نوروز
بکام دوستان و بخت پیروز
مبارک بادت این سال و همه سال
همایون بادت این روز و همه روز

دوست عزیز فرارسیدن نوروز باستانی را به شما تبریک عرض میکنم ، امید دارم سالی شاد و سرشار از موفقیت و سربلندی را آغاز کنید در کنار سایر عزیزان . سال نو مبارک .
برقرار و بردوام و پاینده و پیروز باشید .
ارسلان .

مرسی..با تاخیر! عید تو هم مبارک

roham جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 06:13 http://rooham.persianblog.ir

سال نو مبارک......

همچنین! سال خوبی داشته باشی

تتها درغربت شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:15

سال نو مبارک عزیز دلم

مرسی خانوم گل.. خوبی تو؟ کارا خوب پیش میره؟

آقای شوهر سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 23:53

:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

(:

لاله چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:59 http://guyton.persianblog.ir

سلام بنفشه جون . سال نوی شما هم مبارک . اینجا هم خبر خاصی نیست . ما که نه ۴شنبه سوری درست و حسابی ای داشتیم نه متوجه شدیم کی تحویل شد ! حتی تلویزیون هم یه سر و صدای درست و حسابی نکرد ! در ضمن به نظرت ۵۰ تا کم نیست ؟ ان شاالله ۱۵۰ تا عید کنار هم باشید !!!! :x

آره عزیزم.. خودم دیدم بعدش.. ۵۰ تا کمه راست میگی...
درسها خوبه؟

زهرا پنج‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 00:06 http://777rosesorkh.blogfa.com

سلام خانومی سال نوی شما هم خیلی خیلی مبارک باشه .و سال خوبی داشته باشین .. ۵ ساله شدنتونم مبارک باشه ... عشقتون پایدار ..... معلومه که خوش گذشته ایشالا که همیشه خوش باشی عزیزم

مرسی زهرا جون

خانمه یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:51 http://he-and-she.blogfa.com/

نوروزتون مبارک . برات سالی پر از عشق و سلامتی و شادی آرزو دارم

مرسی.. من هم که میدونی برات چی ها رو آرزو دارم..سلامتی و با آقاهه بودن!

منا سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 21:23 http://www.man-o-del.blogfa.com

سلام خانومم
خوبی گلم؟
چطوری؟
مرسی عزیزم از این همه لطفی که به من داشتی
کلی شرمنده م کردی
عزیزم من نگفتم بین برنامه ی ۹۰ مصاحبه ی یارو پخش شه
گفتم بین برنامه های ۹۰ شبی یا همون روتین مثل ۴ خونه و برنامه های طنز دیگه
منظورمم پرزیدنت خوشگلمون بود عزییییییییییییییزم
حرفاش دست کمی از برنامه های طنز نداره
و اینکه خوشحالم که مطالبم به دلت نشسته و کل ارشیو رو خوندی عزیزم
و این که فارغ التحصیلی مبارک
خوب شدن برادرت منو خوشحال کرد
نامزدی دوست گلت هم مبارک
و اینکه ایشالله همیشه و همیشه عاشق باشی

آهان! از اون لحاظ! گفتم که یکم آی کیوم کمه!

آسمونی سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 23:37 http://www.ghorobpaizz.blogfa.com

سلام عزیزم

سال نوت رو البته با تاخیر تبریک میگم.13 بدرت هم انشاله خوش گذشته باشه.
زیبا و با حس می نویسی.این مطالب از خودت هستش؟یا؟؟
من هم آپ کردم خوشحال میشم مطلبم رو بخونی نظر بدی.
من مطالبی رو که استفاده میکنم همگی حرفای دل خودمه.....
مخصوصاَ این آپ جدیدم که خیلی متفاوته.....حتما توی خلوتت بخونش تا بدونی.......
خودت بیا بخون دیگه هیچی نمیگم....تازه من از عکس خودمم هم استفاده کردم...البته ما که مثل شما خوش تیپ نیستیم.
منتظر حضور سبز شما دوست گلم هستم.
موفق باشید.

یا چی؟
عید شما هم مبارک.. مرسی از حضورتون..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد