روزهای زندگی

روزهای زندگی من و تو ؛ درد و دلهام...

روزهای زندگی

روزهای زندگی من و تو ؛ درد و دلهام...

هوای مطبوع اینجا!

سلام..

-فقط اومدم که بگم هوا ۴۸ درجه سانتیگراد زیر صفره! چقدر خوش میگذره!! تا هفته آینده هم همینطور میمونه!

-اشکال نداره..هی بیاین و بخونین و نظر ندین.. بترسین از خشم بنفشه!!!!!!!!!!!!!!!!!

-کنسرت کلی خوش گذشت.مایکل عالی بود.معین بد نبود... عکسهاشو چند ساعت دیگه میذارم..

- کلی زولبیا بامیه و شیرینی گردویی و یه عالمه شیرینی های دیگه خریدم..قره قوروت و گاتا و سوهان و خرما و نون سنگک و خلاصه هرچی به دستم رسید. آهان  تازه کتاب آبگوشتی هم خریدم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! اسماشون هست: یلدا؛ افسانه و اون یکی رو یادم نمیاد..

-ایران سیخ کباب چنده؟ من اینجا خریدم دونه ای ۳ دلار.. یه کم زیاد نیست برای یه میله فلزی؟

-تو کنسرت دعوا شد! پلیس ۲-۳ نفر رو برد بیرون!

- با عرض معذرت از خیلی از دوستای خوب ونکووری؛ من از ایرونیهای کلگری بیشتر خوشم اومد.. بنظرم کمتر توشون تازه به دورون رسیده هست . البته مشکل ونکوور و تورونتو اینه که چون خیلی ها مهاجرت به اونجا میکنند همه جور آدمی توش پیدا میشه.. آدمهای خوبشم خیلی زیادند ولی خوب آدمهای بی کلاس هم توشون هست.. اینجا اقلب مردم یه تیپ هستند.. اغلب مهندس و مشغول کار تو شرکتهای نفتی.. اغلب هم همه همدیگرو از ایران میشناسند ( به خاطر شرکت نفت).. در هر حال منظورم این نیست که ایرانیهای ونکوور بدند و ما خوبیم.. میگم همه جور توش پیدا میشه.. تنها تو غربت گلم هم از گلهای ونکووره..خودمون هم اونجا کلی فامیل و دوست داریم.. پس لطفا بد برداشت نکنین..

میرم الان.. عصری عکسها رو میذارم...

معین     مایکل          

 

این هم استنلی پارکه.. خیلی قشنگه..

خداییش هیچ جا نون سنگگ افرا رو نداره!

این هم فرودگاه ونکووره..تو هواپیما منتظر بودیم عکس گرفتم...ببینین چه ابرهای خوشگلی..

 

 

 

 

نظرات 25 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:36 http://123mis.blogsky.com/

سلام
یه سلام خیلی گرم از مسجدسلیمان
دیدی نظر دادم. به من سر بزن. بای تا های

محمد سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:39 http://123mis.blogsky.com

می خواستم بگم عکسا رو زود بزار
یادم رفت

چشم الان..

تنها در غربت سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:06

بنفشه خوشگلم سلام

من یه چند روزی ایران بودم..و برگشتم..سرحال سرحال ..ولی نمیدونم چرا..دیگه دست و دلم به هیچ کاری نمیره..۱۰۰۰ تا ایمیل جواب نداده دارم ..چند بار اومدم اینجا ولی نمیدونم چرا دیگه حرفم نمیاد..نتونستم چیزی برات بنویسم..اخلاقم خیلی عوض شده..شوهرم هم کمی نگرانه..برام دعا کن

بازم میام پیشت عزیزکم

چرا خانوم گل؟ من که هنوز دارم دل دل میکنم که برم یا نه!!!

تنها در غربت سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:16

یه کامنت برات توی پست قبل گذاشتم..بخونش

خیلی دوست دارم ..ودلم برات تنگ شده بود..من ۲ هفتست از ایران اومدم..خیلی به من خوش گذشت..واقعا انگار که همش مثل رویا بود

ایشالا به تو هم خیلی خوش بگذره..راستی کی میری؟؟؟؟

برنامتون اینجا چی شد بالاخره؟ من اواخر فروردین میرم...

زهرا چهارشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:27 http://777rosesorkh.blogfa.com

سلام خانومی ..همیشه خوش بگذره .... خداییش در هر حال حاضر شما خوراکیهای ایرانو بیشتر از ما تو خونتون دارین!!!!!!! منم موافقم همه جا خوب و بد داره عزیزم!

تازه یه عالمه دیگه هم آوردم ..دیگه ننوشتم!

بهزاد چهارشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 05:16 http://behzadwin.blogsky.com

سلام بنفشه خانوم

ممنون از کامنت تون. اولا بسیار خوش به حالتون که دارین میرین ایران و از همه مهمتر همدان که دلم یک ذره شده برای دیدنش. برای باغهای عباس آباد و گنجنامه و پدربزرگ و مادربزرگ و ...

وبلاگتون رو نگاه کردم. به نظرم ساکن کلگری می اومدین هر چند جایی به صراحت ندیدم. من ساکن شرق هستم. واترلو. در هر حال خیلی از آشناییتون خوشقتم و امیدوارم که ایران خیلی خوش بگذره.

سلام...بله کلگری هستم..۲.۵ ماه دیگه بیشتر نمونده که برم..

parastoo چهارشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:23

bah bah banafshe khanom parsal doost emsal ashna.dokhtar mage bikari nesfe shabi dele mano ab mindazi ba on khorakihaee ke kharidi.sheytoone mige pasham biyam onja bokhor bokhor,shokhi kardam nooshe joonet,kisssss.

آخه پرستو جون تو که وبلاگ نداری که من بیام سراغت..خوبی؟

خانمه چهارشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:54 http://he-and-she.blogfa.com/

خوب پس حسابی بزن و بکوب و ددر و دودور بودی !!! جای ما خالی . اما نه تو این سرما .

آره ..خوب بود.کلی سر جامون قر دادیم!!

محمد پنج‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 04:09 http://123mis.blogsky.com/

سلام
ممنون.من عاشق معینم
داری میای ایران به ام ای اس سر بزن
بای

مرسی..چشم..

آقای شوهر جمعه 12 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 00:50

چه عکس قشنگی!
جای من خالی!

اوهوم! من که هی گفتم بیا بریم! حالا اشکال نداره کنسرت فرامرز اصلانی و بابک امینی رو با هم میریم!

تنها در غربت جمعه 12 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 04:25

سلام چطوری

باید تا سیتیزن شدن صبر کنیم چیزی نمونده ایشالا بعد تصمیم بگیریم

از بس ایران بهم خوش گذشت..اینجا بیشتر احساس تنهایی میکنم

امروز افرا بودم...جات خالی..دیگه هروقت برم اونجا نون بگیرم یاد تو میافتم...ما خونمون دوون توونه..ولی همش برای خرید میرم نورس ون

به خاطر بچه ها بمونین.. من ترجیح میدم اینجا زندگی کنم.. البته شرایط هر کسی فرق میکنه..اینورا نمیای؟ میگم ایندفعه اومدم ونکوور یه قرار باید بذاریم همدیگرو ببینیم.. مراقب خودت باش عزیزم..

سولماز سه‌شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:58 http://coca.persianblog.ir

خوش گذشت حسابی؟خانوم آدم سفر بی‌شوهر می‌ره. به خدا قباحت داره . اگر ایران بودی الان همه خانواده‌های وابسته براتون حرف در‌آورده بودن! :) کی میاین ایران بابا. من منتظرم ها!

هه هه هه.. والله من هرچی بهش گفتم نیومد.. من هم با مامان بابا رفتم..خداییش آره اگه تنها رفته بودم اونم بخاطر رقاص بازی!!!!! حتما کلی چیز پشت سرم بود!!! میاییم.. آخر فروردین.. اگه من تصمیمم عوض نشه!

زهرا سه‌شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 14:33 http://777rosesorkh.blogfa.com

سلام بنفشه جونی خوبی؟ کم پیدایی ..... هنوزم دارین از خوراکیاتون میخورین یا هوای مطبوع باعث شده وبلاگ نویسی یادت بره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ......

یه خورده در گیرم.. ولی میام.. خوراکی ها هم حالشون خوبه! هوا هم خیلی بهتر شده.. امروز ۲-۳ درجه بالای صفره..

بهاره چهارشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:29

سلام بنفشه جان
خوبی خانم گلم بعد از مدتها امدم یک سری به وبلاگت بزنم دیدم برنامه داری بیایی ایران خیلی ذوق کردم
حتما حتما به من خبر بده ای میل منو که داری
دلم می خواد که حتما ببینمت
مراقب خودت باش و زود تر بیا

اوه..بهاره جون خوبی؟ من فکر کردم اون یکی بهاره است..ایمیلتو که دیدم فهمیدم..حتما بهت خبر میدم..مرسی عزیزم..

خانمه چهارشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 15:55 http://he-and-she.blogfa.com/

سلام . خوبی ؟
کتاب همخونه -- مریم ریاحی
بادبادک باز -- خالد حسینی
خرده جنایتهای زنا شوهری --نویسنده اریک امانوئل اشمیت، مترجم شهلا حائری
خاطرات یک گیشا --آرتور گلدن، مریم بیات

فعلا اینها رو بخون تا بعد .

مرسی عزیزم..دستت درد نکنه..

لیلا جمعه 19 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 00:27 http://gidoradarsydney.blogfa.com/

ببین همه چی خوب بود چز اینکه این موسیقی اول این آهنگ خیلی زیباست و معروف که الان یادم نمیاد از کی بود ولی وقتی طرف خوند کلی حالم گرفته شد هر چند بدم نمیخونه

بالاخره خوب بود یا نه؟مرسی که اومدی..

جودی جمعه 19 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:55 http://crodet.blogfa.com

کی میای ایران؟
می گم چقدر سرده اونجا ! چطوری یخ نمی زنین؟
سوغاتی هم لباس و بعضی شکلات های خاص گمونم.

آخر فروردین..مرسی از راهنماییت

تنها در غربت جمعه 19 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 05:15

بنفشه عزیزم..حتما مشتاق دیدارت هستم که روی ماهت رو ببینم..خانمی...منتظرتم...

خدا رو چه دیدی یه وقت ما هم اونورا پیدامون شد.

.هوا چطوره عزیزم

قدمت رو چشم.. کی میای؟

ارسلان جمعه 19 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 17:22 http://www.arsalanb.wordpress.com

سلام همشهری ، خوبی ؟ شاید به زودی بنویسم نمی دونم ...

زود باش

سولماز یکشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:56

سلام بنفشه جون
واسه اولین باروبلاگ تو رو دیدم
من و شوهرم تورنتو هستیم
ما واسه عید میریم ایران
خیلی از وبت خوشم اومد.قلم قشنگی داری.

خوش بگذره سولماز جون.. ما آخر فروردین میریم.. برگشتی بهم بگئ چطور بود اونجا..

ارسلان سه‌شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 21:14 http://www.arsalanb.wordpress.com

برشگتیم !

خدا رو شکر!

خانمه پنج‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:45

ولنتاین مبارک :)

برای تو هم همینطور عزیزم..

شاذه پنج‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 17:11 http://shazze.blogsky.com

وووووی چه سرده!!! من یکی که طاقت این هوا رو ندارم!!

عادت میکنی..من هم اوایل همینو میگفتم..

میتی وماهیش جمعه 3 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 15:35 http://zendegienegin.blogfa.com

سلام خانومی...چقدر سدره اونجا..خیلی مواظب خودت باش...
شاد باشی...ممنون بهم سر زدی

آره الان البته خوب شده.. ۱۵ درجه بالای صفره..

Farhood جمعه 3 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 20:25 http://weblog.farhoodonline.com/

ممنونم از لطفت دوست عزیز.

خواهش میکنم..وظیفه بود..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد